Kuukausi: helmikuu 2016

UNI – Se, mitä syöt

  Ennen nukkumaanmenoa, voi vaikuttaa huomattavastikin uneen. Nämä viisi (väittämää) ruokaa, joita kannattaa varata uniongelmaisen kotiin? Canadian Living listasi ruuat, jotka tuovat paremman unen. = Kiivi Vihreä trooppinen hedelmä on mainio välipala, josta saa apua univaikeuksien voittamiseen. Taiwanilaisen yliopiston tutkijat havaitsivat, että tunti ennen nukkumaanmenoa kannattaa nauttia kaksi kiiviä. Se tuo unen 45 minuuttia nopeammin

Lue lisää

Tonnikalapasta (2 annosta)

  Hyvä arkiruokaresepti Helmin omasta keittokirjasta ”Ei hullumpaa!” 1 prk tonnikalaa 100 g fetajuustoa 1 dl ananasta 1 sipuli 3 rkl tomaattipyrettä (myös ketsuppi käy) 2 dl ruokakermaa 1/2 tl yrttimaustesekoitusta 1/2 tl pippurisekoitetta 1/2 tl suolaa Viipaloi sipuli ja kuullota pannulla öljyssä. Lisää mausteet, tomaattipyree ja ruokakerma. Hauduta noin 5 minuuttia. Lisää kuutioitu feta

Lue lisää